Termín soutěže 14. 11. – 14. 12. 2020

PixBlocks

Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík. Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám. Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně. Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivosti.

Po hrací ploše logické hry pro hráče od 7 let poskakují lakomí králíci. Je to krajina tvořená plošinami a rostlinami, mezi nimiž jsou poschovávané šťavnaté mrkvičky, které mají králíci moc rádi. Řiď pohyb králíka a snaž se, aby snědl všechny mrkvičky. Hraj, abys vyhrál, bav se – a seznamuj se přitom se základy programování!

Bloom Town

Jako starosta nově vznikajícího města nemáte snadný úkol. Záleží totiž jen na vás, zda vznikne velká metropole s mrakodrapy, nebo menší kouzelné městečko plné zeleně. Splňte očekávání občanů a postarejte se, aby se město pod vaším vedením těšilo přízni svých obyvatel!

Bloom Town je desková hra pro celou rodinu. V každém tahu si zvolte jednu ze dvou staveb, jež máte v ruce, umístěte ji do města, a získejte tak body za jeho rozvoj. Její umístění také rozhodne o tom, jakou další stavbu dostanete. Máte proto před sebou klíčové dilema: chcete mít hned co nejvíce bodů, nebo se připravujete na budoucí expanzi? Ve strategické hře pro 2–4 hráče od 8 let zvítězí ten, kdo nakonec nasbírá nejvíce bodů.

Chcete-li vyhrát dvě herní novinky z vydavatelství GRANNA, odpovězte e-mailem na soutěžní otázky a staňte se fanoušky některé z našich sociálních sítí Facebooku, Twitteru či Instagramu.

Výherci budou kontaktováni nejpozději do 3 dnů po ukončení soutěže e-mailem.

SOUTĚŽ: SOUTĚŽ o dvě herní novinky z vydavatelství GRANNA